Japp, de första testpiloterna är på plats. Lite blyga, dom gömmer sig längst bak hela tiden.
Klicka på bilden för större version

Namn: bild 3.JPG
Visningar: 1
Storlek: 139,5 KB
ID: 2345513Klicka på bilden för större version

Namn: bild 2(1).JPG
Visningar: 1
Storlek: 157,9 KB
ID: 2345514
Det blev några kardinaler som fick inviga karet efter remaken. Kollade ph m.m i morse allt var ok så sen var det bara att åka och handla.
Ph låg på 7,5 ovanligt högt för att vara mina kar, men det kanske sjunker efterhand? Har ju egen brunn och surt vatten är ett litet problem.

Inkoppning skedde efter alla regler, maken undrade lite över vad jag höll på med. Skall du inte släppa dom stackarna snart? Han jämnförde det hela
med tvångsflytt och landsförvisning.

När jag släckte för kvällen och tände nattbelysningen blev dom lite mer vågade, senast jag tittade så simmade dom i hela karet.

Om allt faller väl ut så fyller jag på med några till nästa helg, hur snabbt brukar ni öka upp beståndet?

Tänker lite på hur man gjorde när man var ung, man fyllde karet och slängde i fisken, är dagens fiskar känsligare, eller överlevde dom mest för att det var guppys man hade?
Ibland känns det lite som ju mer noggran man är destå mer skit råkar man ut för?

Annars rullar livet på, leker sjuksköterska på fritiden och försöker jobba däremellan.
Tittar lite på annonser om ny häst, men allt intressant är antingen snordyrt, finns i Norrland eller är för gammalt,,,
I morgonbitti skall jag dock ut med en kompis och motionera en av deras hästar, det kanske räcker så, typ vara lite söndagsryttare.

Ha det gott

/B