Ibland undrar jag om allt står rätt till? jag trodde jag skulle gå på semester en veckan
innan jag skulle det, jag trodde jag skulle på zoopetväst kräftskiva en veckan innan jag
jag skulle det..... funderar på om jag är lite före allt??? :
Synd att jag missade kräftskivan, jobbet behövde mig. Efter semestern har det varit en rivstart
Och det verkar hålla i sig fram till oktober, där i mitten av månaden har jag en lucka
Men,men bättre att ha mycket att göra än att sitta och tråka

Funderar mycket på det med jobbet, älskar mitt jobb, men jag har varit på samma arbetsplats
i lite mer än tjugo år, känns som om det vore dags att hitta något nytt. Men hur attraktiv
är man på arbetsmarkanden när man passerat 40?? Lite feg, man vet vad man har men aldrig
vad man får...........har sett ett jobb jag skulle kunna tänka mig. Men vill dom ha en
tant??? Vi får se om jag vågar söka, och om dom vill ha mig.

Fiskarna simmar, det händer inte mycket kul i karen, trots jag var ute och for på fel
vecka på kräftskivan så hann kjell visa mig och maken sina kar ( jag har sett de flesta
förr) men maken blev för en gångs skull tyst. Gillade framför alllt det lilla kräftkaret.

Ett av de största nöjena med att ha akvarium är i mina ögon sett att planera, planera nya
fiskar nya inredningar. Så det blir lite tråkigt när det bara rullar på, även om det
ur fiskarnas ögon sett är positivt, dom trivs blir lite fler osv....

Räkan är fortfarnde ute dygnet om, men det senaste dygnet har jag haft lite ågren över det,
antingen åskar det,ösregnar eller så blåser det full storm. Men ingen av de andra hästarna
har tänkt att gå in än och hon kommer inte var lycklig över att vara inne ensam så hon
får allt gå kvar i hagen ett tag till. Huvudsaken är att dom har att äta så dom håller
värmen. Och mat är det ingen brist på än.

När vi ändå pratar regn så kan jag nämna att regnet gör att kantarellerna frodas, igår var vi
ute och plockade två hinkar fulla så nu innehåller alla lunch något med kantarell. Idag var
det kantarellrisotto, imorgon blir det bulgur med kantareller på onsdag får vi se vad
det blir, någon som har tips??

Ha det gott,

/B