Efter ett tags uppehåll med akvariumen och zoopet känns det som att intresset kommer krypandes tillbaka =) Under sommaren har det vart en del andra saker som väckt mitt intresse, tex min nya bil som jag pillar med, semester = nästan aldrig hemma.

Har dock under sommaren lagt ner 2 akvarium. Mitt 54L räkkar och mitt 54L kräftkar..

För er som kommer ihåg så flyttade jag mina tanganyika fiskar till mitt 180L kar. I där så har mina multsar parat sig riktigt bra! En del av ynglen är ganska stora nu med. Ska dra igång med att odla lite artemia så det blir lite fart på det hela =)

112L får det bra med =) Tror inte mina kakaduor har ynglat sig än men det är inte omäjligt, nästan alla fiskar är lite rädda för ena hörnet så det kanske är en kakadua där och vakar över ynglen =) *hoppas*

Under sommaren nu så såg jag att min A. comprecisseps sumbu hona har dött Vet inte varför. Sen har en av hanarna troligen dålig simmblåsa, han ligger still på ett blad eller på en btn modul och simmar jätte dåligt. Ska jag ta bort honom eller vad ska jag göra?

Har bara nästa vecka kvar av semestern nu. Vill inte tebax!!! Fast det kommer bli lättare att komma tebax om vädret fortsätter vara såhär dåligt. Men något mer bör jag hinna med, i morgon bär det av till köpenhamn i 2 dagar, jag och tjejen ska dit och bo på ett hotel, ska bli riktigt kul..

Sen är det ju göteborgskalaset, eller ska man säga kulturkalaset? hehe blir iaf någon dag där också..

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra sommar!!