*muttrar* Jag har äntligen hittat den lilla funktionen med en "verktygslåda" ovanför textrutan - hittade den under kontrollpanelen - redigera alternativ, och allra längst ner "övriga alternativ - redigeringsgränssnitt". PHU!

Så nu ska jag i teorin kunna lägga in bilder - men inte 17 har jag urladressen på dem?!

Ha! Jag lurade sidan genom att gå in "bakvägen" via en annan medlems fotoalbum och hittade en liten sak som sa "ladda upp bild" he he

Nu ska vi se om jag lyckas länka...

[IMG][/IMG]

Jaha! Det verkar ju funka! HURRA!

På fiskfrontet inget nytt. Grodorna/ynglen ska cyklas iväg med till dammen, där jag tog rommen, idag. Passande väder för dem - fuktigt utan sol

Katterna driver mig till nervösa ryckningar: de är alldeles för smarta! De hyss de hittar på (eller försöker tänka ut) *ryser* Lillkillen har snart plockat ut alla flytväxter han kommer åt, lilltjejen älskar att riva sönder toarullar. Båda tycker det är vansinnigt spännande att klättra i min höga akvariehylla med fyra kar som jag inte säkrat i väggen ännu (lata dumma jag...) Min fina italienska skål krossad till småbitar... och allt ska tuggas och kloas på. Igår gick killen loss på en hel kartong med nudlar som jag har stående på köksbordet (den får inte plats någon annan stans) och som han tog i! Hade jag inte flyttat på både honom och kartongen så hade han slitit den i bitar.

Nå väl. Slut för nu. Så!