Idag så ställde jag med hjälp av mina föräldrar akvariumet på plats blev riktigt snyggt, ska skaffa en bakgrund också men det får vänta till lönen kommer.Fasligt vad stort det är när det kommer på plats i affären ser det inte alls så stort ut .Det är fyllt med vatten och beredningsmedel och värmaren är igång än är det lite dimmigt men det lägger sig väl.I morgon får de första invånarna flytta in känns bra faktiskt jag som varit lite anti mot större men man ska ju tänka på fiskarna.Det som slog mig nu när det står på plats är att det är så högt och brett mot det andra det ser lite ut som pyttekar nu. Det 40 liters jag har ska jag ställa i köket (mammas förslag) har en bänk där som passar perfekt har inte ens tänkt på det *ler*. Då återstår va fasiken ska jag ha i det? funderar på endlers men vet inte om det går att få tag i här i Västmanland när det väl är dags först ska det ju göras rent *puh* men vill ha nåt mer tror jag men aja det visar sig har du som läser nåt förslag tas det tacksamt emot.
För övrigt har jag varit o klippt mig, solen sken när jag åkte men lagom när jag satte mig i stolen vid frissan började det regna snacka om tur.Mina föräldrar passade på att klippa häcken runt tomten också så det blir gjort.

Uj inget mer idag faktiskt :P.