Zoopet - Blogginlägg - Bloggar
Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

Alla blogginlägg

1. Island på Nikonforum

Jag har lagt upp ett gäng bilder från vår Islandsresa på Nikonforum:
    http://www.nikonforum.se/forum/viewthread.php?forum_id=43&thread_id=3063#post_214 84

Igår var vi till Nikon och lät dom rengöra våra kameror och idag var vi till Kungsträdgården på Fotofestival. Vi åkte upp en in skylift, tror jag det heter, upp på 52 mm höjd. Enormt läcker utsikt, där även Naffo var med.
    http://www.naturfotoforum.se/forum/viewtopic.php?t=1810
    Han hoppade ur korgen på ca 25 ...
    Kategorier
  2. Ok då börjas det

sen om nån läser har jag ju ingen aning om.
    Idag bar det iväg till Mobackes www.mobackes.se kul lördagstripp med familjen... kolla lite fisk och få lite inseration till vad som ska bli med mina igångsatta akvarier.

Köpte en syresten till yngelakvariet och ett (reningsverk) till mina andra, skulle vara bra att använda vid uppstart för att få bort ovälkomna particklar.
    När jag kom hem och la i min syresten så är den sönder!! min vanliga otur... ska ringa i morgon ...
    Kategorier
  3. Regn

Regn Regn och åter regn, vilken semester.
    Åka och handla är hopplöst då det kryllar av turister , så är det när man bor i en sommarstad, bara att gilla läget.
    En platyhane dog i natt, vet inte varför dock, han visade inga tecken på att vara dålig igår hm märkligt. Inge nitrit i vattnet heller, men jag bytte endel vatten i morse i allafall. Det halvläbbiga med dessa djur är att de äter på varandra det är inge kul att ta upp en halväten fisk.
    Jag har även bytt lite vatten hos ...
    Kategorier
  4. testar

*muttrar* Jag har äntligen hittat den lilla funktionen med en "verktygslåda" ovanför textrutan - hittade den under kontrollpanelen - redigera alternativ, och allra längst ner "övriga alternativ - redigeringsgränssnitt". PHU!

Så nu ska jag i teorin kunna lägga in bilder - men inte 17 har jag urladressen på dem?!

Ha! Jag lurade sidan genom att gå in "bakvägen" via en annan medlems fotoalbum och hittade en liten sak som sa "ladda upp ...
    Kategorier
  5. En bild på mitt nya kar

Lördag och första maskinen med tvätt är igång, det regnar ute om än bara lite så jag får hänga det inne.Sovit bra för en gångs skull och Gizmo var den som var sist upp idag .Dagen ska jag ägna åt att läsa men först ska jag jaga dammråttor .Fiskarna mår bra de har himla skoj i nya karet lägger upp en bild i galleriet för er nyfikna, inte världens bästa kvalitè ska försöka ställa in kameran bättre och lägga upp bilder i mitt galleri sen.Ingen bakgrund än så det ser lite tokigt ut och växterna ...
    Kategorier

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB