Nyckelhålsciklid spårlöst försvunen!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Julietta
    • October 2007
    • 101

    Nyckelhålsciklid spårlöst försvunen!

    Jag hade 2 nyckelhålsciklider tillsammans med lite svärdbärare, platy, black mollys och dariobotior. De var störst i akvariet. Sov borta en natt och matade dem lite snabbt innan jag stack. Upptäckte igår när jag var tillbaka att den ena fattades. Kan inte hitta den någonstanns! Har den dött och blivit uppäten?? Den har inte verkat sjuk alls. Funderar på om den har fastnat och där blivit uppäten, men jag kan inte hitta några spår. Det var den av mina nyckelhålsciklider som inte var skygg. hmm.. Ett mysterium. Vad tror ni kan ha hänt?? Borde man inte se spår om den ätits upp?

    / Julia
    Senast redigerad av Julietta; 24 March 2008, 14:25.
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Den kanske har hoppat ur akvariet, om den inte gömmer sig. Om den var rätt stor så försvinner den nog inte över en natt om den dör.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Julietta
      • October 2007
      • 101

      #3
      Jo.. funderade på det, men jag har ju lock på akvariet ju.. tror inte den kan lyfta det. Kanske försvann den tidigare. Brukar räkna dem när jag matar dem, men har inte gjort det de senaste dagarna.. Trist iaf.

      Kommentar

      • Julietta
        • October 2007
        • 101

        #4
        hmm.. har hittat nåt nu som kan vara ett skelett... Undrar dock varför han dog. Han verkade må bra ju.

        Kommentar

        Arbetssätt...