Pappa skalar är emot romfoton

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inka
    • July 2005
    • 1233

    Pappa skalar är emot romfoton

    Nu är mina skalarer igång igen! Tror det är fjärde eller femte gången sen jul dom leker. Tidigare har romen lagts på Juwelpumpen men idag hade den uppenbarat sig på en anubias.
    En av de tidigare gångerna tog jag några bilder när de vaktade men då det var längst in i ett hörnakvarium så blev det lite knepigt att få bra bilder, så idag blev jag lycklig över att kunna komma betydligt närmare! Problemet var att pappa skalar inte alls gillade mina ambitioner. Här ser ni resultatet...
    Bifogade filer
    Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

    www.kvitter.n.nu
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #2
    Kan se det framför mig

    Eh, du, FÖRSVINN!!
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • gizmogirl
      • August 2006
      • 2214

      #3
      Försvinn från mina ägg annars du

      Kommentar

      • pita
        • June 2007
        • 90

        #4
        Ursprungligen postat av gizmogirl
        Försvinn från mina ägg annars du

        Lägger hanen ägg?

        Kommentar

        • pita
          • June 2007
          • 90

          #5
          =)

          Kommentar

          • Inka
            • July 2005
            • 1233

            #6
            Nu sprattlar det för fullt på bladet! Första gången dom kommit såhär långt. Fascinerande för mig som aldrig sett detta förut. Mamsen och pappsen jobbar för fullt med att hålla de små där de ska vara. Ser så läckert ut när de samlar ihop några i munnen, ibland tillsammans med mat, och spottar ut hela kalaset på bladet igen.
            Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

            www.kvitter.n.nu

            Kommentar

            • pita
              • June 2007
              • 90

              #7
              Grattis! Alltid kul det där

              Kommentar

              • Inka
                • July 2005
                • 1233

                #8
                Tack! Fast idag är alla väck. Kul att firrarna kom så långt den här gången. Innan sprattlet hade de också putsat bort alla dåliga ägg, det är också första gången de gör det. Ska bli superspännande att följa framtida lekar!
                Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

                www.kvitter.n.nu

                Kommentar

                • pita
                  • June 2007
                  • 90

                  #9
                  Ursprungligen postat av Inka
                  Tack! Fast idag är alla väck. Kul att firrarna kom så långt den här gången. Innan sprattlet hade de också putsat bort alla dåliga ägg, det är också första gången de gör det. Ska bli superspännande att följa framtida lekar!

                  Dom lär sig hela tiden, dock finns det ju de par som aldrig lär sig.

                  Men skam den som ger sig

                  Kommentar

                  Arbetssätt...