stoby

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Albinfiskare
    • November 2007
    • 1399

    stoby

    hejhej

    tänkte köra upp till stoby akvarie utanför hässleholm i helgen, ngn som vet något om SA utbudet i den affären eller bara har ngn allmän erfarenhet?

    rätt långt att köra för mig (1h 30min typ) så tänkte mest höra om det är värt att köra dit.

    Albin
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    #2
    Stor och stor det tycker jag inte han är mest känd för sina Malawisar så jag hade ringt först och frågat om han har det hemma du söker han har jätte mycket fiskar av dem olika valörerna men ändå.
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • Albinfiskare
      • November 2007
      • 1399

      #3
      Ursprungligen postat av stene
      Stor och stor det tycker jag inte han är mest känd för sina Malawisar så jag hade ringt först och frågat om han har det hemma du söker han har jätte mycket fiskar av dem olika valörerna men ändå.
      http://www.stobyakvarie.se/
      okej, jag hade inte tänkt mig ngt speciellt, men det kanske är dumt att bara åka dit för att checka läget, men kan ju vara kul att kolla in för att får inspiration eller vad man ska säga:P , sen kan man ju kanske kombinera med ngn ärende i kristianstad så har man inte släppt ut co2 i onödan
      Nv-elev som man är
      Senast redigerad av Albinfiskare; 03 March 2008, 18:35.

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        #4
        Det är en hel upplevelse att gå där och titta bara så om man inte har varit där så är det värt det.
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • EvaPeva
          • May 2007
          • 765

          #5
          Hej.

          Det är absolut värt att åka dit om man inte varit där.
          Jag var där nyligen & då tyckte jag han hade rätt mkt av de olika områdena.
          Sen är det ju festligt att kolla det stora karet med en massa gibbisar i. :-)
          Han har dessutom bra priser.

          Mvh Eva

          Kommentar

          • Albinfiskare
            • November 2007
            • 1399

            #6
            Ursprungligen postat av EvaPeva
            Hej.

            Det är absolut värt att åka dit om man inte varit där.
            Jag var där nyligen & då tyckte jag han hade rätt mkt av de olika områdena.
            Sen är det ju festligt att kolla det stora karet med en massa gibbisar i. :-)
            Han har dessutom bra priser.

            Mvh Eva

            Gott! då blir det ett besök! tack för tipsen/svaren!

            Kommentar

            Arbetssätt...