Nya diskuskaret!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johannes85
    • January 2008
    • 7

    Nya diskuskaret!

    Nu har 5 st dikusar flyttat in i mitt 160 liters kar... 2 st blue diamonds på 7 cm o tre st leopard(röd och turkosa) som e ca 6 cm...nått i den stilen är dom iallafall=)....nu ska dom få gå i detta kar ett tag till sen ska dom få flytta in i ett större kar på typ 500 liter eller mer...ska hitta ett lämpligt först bara....haft mina diskusar sen i måndags o där e bra fart i dom o dom är inte blyga heller för den delen..framme o kollar läget på mig när ja sitter vid datorn o sen stimmar dom fint ihopa...fram och tillbaka o fram o tillbaka i karet o ser ut o ha de skojj...inredningen i karet är endast fyra lerkrukor med 4 st svärds plantor i och 4 st av nån annan typ av planta...hög sak med smala blad som växer som ett jehu...iallafall....så ligger det till=)
  • Jessi_86
    • November 2007
    • 232

    #2
    Ursprungligen postat av Johannes85
    Nu har 5 st dikusar flyttat in i mitt 160 liters kar... 2 st blue diamonds på 7 cm o tre st leopard(röd och turkosa) som e ca 6 cm...nått i den stilen är dom iallafall=)....nu ska dom få gå i detta kar ett tag till sen ska dom få flytta in i ett större kar på typ 500 liter eller mer...ska hitta ett lämpligt först bara....haft mina diskusar sen i måndags o där e bra fart i dom o dom är inte blyga heller för den delen..framme o kollar läget på mig när ja sitter vid datorn o sen stimmar dom fint ihopa...fram och tillbaka o fram o tillbaka i karet o ser ut o ha de skojj...inredningen i karet är endast fyra lerkrukor med 4 st svärds plantor i och 4 st av nån annan typ av planta...hög sak med smala blad som växer som ett jehu...iallafall....så ligger det till=)
    bild krävs

    Kommentar

    • Johannes85
      • January 2008
      • 7

      #3
      ytterliggare fem diskusar tillkom idag i mitt diskuskar!....så nu har jag alltså 2 st santarem,2st blue diamond,2st marlboro red,3 st leopard(röd-turkosa) och en st blue cobalt=)...ohc nu stimmar dom fint ihop och ser ut o trivas mycket bra....dax o hämta de stora karet nu för dom lär få flytta in i det om ett par månader....=)
      Senast redigerad av Johannes85; 01 February 2008, 19:50.

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        #4
        Tror annars det är läge för dem att flytta in i större bostad ganska omgående.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        Arbetssätt...