Altum

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elemi
    • June 2005
    • 76

    Altum

    är altum endast ljusa?
    var i en butik som sålde svarta altum.
    det står även i beskriningen att det är svårt att se skillnad på könen. men denna killen visade mig hur man kunde se skillnad
    Gör mig till en gladis... Rädda ett djur! www.blocket.se
  • Janne Josefsson
    • August 2007
    • 1

    #2
    Vart var detta?? Surte? Det finns inga äkta Altum i butikerna nu mig veterligen. Finns en del som kränger Peru Scalarer som Altum. Jag har haft en stående beställning sedan oktober på 30 Altum och fått 3. Övrigt har stryket med under karantän hos grossist, vet flera som väntat länge på Altum, så jag betvivlar att det är äkta Altum som säljs idag. Sen brukar prislappen avslöja om det är äkta eller ej.
    Så var lite försiktig om du blir erbjuden Altum nu.

    Mvh
    Janne

    Ps. En Altum är inte svart, finns korsningar mellan Altum & Peru. Ds

    Kommentar

    • Tenkare
      • May 2005
      • 2519

      #3
      Fick tag på 6 st Altum i helsingborg för ett litet tag sedan, så visst finns dom att få tag på, men det är inte lätt. Kolla på artbeskrivningen här så ser du hur altum ser ut.
      Neca eos omnes, deus suos agnoscet


      Min zon Min Tenkare

      Kommentar

      • Robin_Hedstrom
        • January 2005
        • 1818

        #4
        Ursprungligen postat av elemi
        är altum endast ljusa?
        var i en butik som sålde svarta altum.
        det står även i beskriningen att det är svårt att se skillnad på könen. men denna killen visade mig hur man kunde se skillnad
        Dumheter, altum är viltfärgade.
        /Robin Hedström
        http://www.robinhedstrom.se/

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #5
          Jag har för rätt längese´n sett några stora kolsvarta scalarer, med höga fenor. Skulle inte förvåna mig om nå´n kan få för sig att sälja dylika scalarer för svarta altum, vilket vore falsk marknadsföring, eftersom så´na inte finns. Nå´n kan i och för sig ha korsat svarta P. scalare med P. altum, men då är det fortfarande inte altum, utan en korsning.

          Och nå´n som påstår sig kunna se skillnad på könen hos altum ska man nog ta med en nypa salt.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          Arbetssätt...