Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lasse
    • October 2002
    • 1965

    Ursprungligen postat av MaxB
    Fy Fabian vad spex det skall bli i morgon!
    Jag tänkte jag skulle läska er lite med en filmsnutt från alldeles nu.
    Två öl i näbbet och en rekordsnabbt utvecklad Prippsk klumpfot gjorde att filmen blev lite... hmmm... ostadig - men ändå!
    Vi syns i morgon!


    Ja,ja - först tanganyiker sedan färgade cirklar - undrar om du kan bli inspirerad till ngt nytt i morgon

    MVH lasse
    Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av Lasse
      Ja,ja - först tanganyiker sedan färgade cirklar - undrar om du kan bli inspirerad till ngt nytt i morgon

      MVH lasse
      Oh, you bet, Lasse!!! Jag skall berätta lite om planerna imorgon - planerar ju att så fort det bara är möjligt flytta från plejset här i Torslanda (har gett det sex år nu - och det får räcka) och starta på nytt. Alla kar skall avvecklas (ledsamt men sant) och i det nya boendet skall ett saltkar (och kanske en pepparkvarn också..) installeras - Red Sea Max är det som står högst på listan. Därför är jag alldeles särskilt läskad att få komma hem till dig imorgon!
      Vi var ju hos dig för ett par år sedan, tror du den upplevelsen gick spårlöst förbi?

      Kommentar

      • kaj.p
        • June 2002
        • 2952

        Förbredd också laddat bilen med lite ny!!! Takida wow vilken röst han har. Mark Knoplfers nya BAck to basic igen men spår 1, 4 , 11 är ju super säkert fler när CD sjunkit in. Sedan blev det en Dubbel CD med Pink Floyd o säger bara Money måste vara bland det bästa som gjorts.
        Nordiska Diskus Sällskapet
        Hallandsakvaristerna
        BAK Gcg Maf NCS

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av kaj.p
          Förbredd också laddat bilen med lite ny!!! Takida wow vilken röst han har. Mark Knoplfers nya BAck to basic igen men spår 1, 4 , 11 är ju super säkert fler när CD sjunkit in. Sedan blev det en Dubbel CD med Pink Floyd o säger bara Money måste vara bland det bästa som gjorts.
          Now you're talkin' Kaj! Knopfler är ju en fingerpickande gitarrkung av rang!!!

          Kommentar

          • kaj.p
            • June 2002
            • 2952

            Finns fler En av mina gitarr gurus http://www.youtube.com/watch?v=x0d1H...eature=related
            Nordiska Diskus Sällskapet
            Hallandsakvaristerna
            BAK Gcg Maf NCS

            Kommentar

            • Guy Palm
              • March 2002
              • 5720

              Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

              Ingen dålig gittarist och här är ett av de allra bästa 60-tals banden med alla tre stora samlade-
              Eric Clapton, sologitarr, Jeff Beck, andra gitarr och Jimmy Page Bas, Bara att njuta
              Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
              Guy
              ,Poecilia,SKS,GOC,

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48147

                Hemma igen efter en lång och trevlig eftermiddag. Extra stort tack tilL Lasse och MaxB Som gästfritt tog emot oss och förvisade sina snygga akvarier, och till er som hade med er smarrigheter till fixat. Och tack till alla för trevligt sällskap
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ja, jag stämmer in i vad Kjell skriver. Tack för en mycket trevlig dag, gott fika och mycket fint att titta på!

                  Kommentar

                  • Sultanen
                    • January 2008
                    • 2457

                    Hemma igen efter en minst sagt inspirerande eftermiddag! Tack alla! Man blev ju inte det minsta sugen på mer inte minst efter besöket hos Lasse och hans saltvattenkar, får börja mjuka upp min bätte hälft rejält nu så kanske det blir ett saltvattenbygge framöver
                    300L Räkkar
                    400L Växtakvarium
                    220L Saltvatten - Under uppstart
                    Intresserad av räkor? www.RedBee.se

                    Kommentar

                    • Raskens
                      • April 2006
                      • 933

                      Då får väl jag oxå tacka för en väldigt trevlig dag.
                      För allt gott o äta och dricka samt att vi fick komma och hälsa på hos Mats och Lasse.
                      Tack Anders för att jag slapp att vela omkring ensam i storstan
                      Agneta

                      Kommentar

                      • noisy
                        • October 2006
                        • 338

                        Tack alla vänner för en trevlig dag.
                        Tack Mats och Lasse + Lisa för gästfriheten.
                        Tack för godsakerna till kaffet.

                        Men ni åt sparsamt av brödet tycker jag, jag fick ju mat med mig hem.

                        Kommentar

                        • Maria - Sjöjungfru

                          • January 2004
                          • 4236

                          Skickar oxå ett tack till alla för en trevlig dag!!
                          Maria - Sjöjungfru

                          Kommentar

                          • Raskens
                            • April 2006
                            • 933

                            Glömde tacka Jarecki68 som vi alla fick stövla in till o kolla discuskaret utan förvarning. Det karet var grymt. Tack för titten
                            Agneta

                            Kommentar

                            • GöranE
                              • November 2008
                              • 735

                              Tack allihop!! Max 960l var hur snyggt som helst och man blir ju lite sugen på en salt balja efter besöket hos Lasse!! Sedan var det väldigt trevligt att kolla in Jareckis fina akvarium. Synd att lägga ner ett så fint akvarium.
                              Jordätare................ inget kommer i närheten!!

                              Quidquid latine dictum sit, altum videtur

                              Kommentar

                              • lillfrasse
                                • February 2002
                                • 2228

                                Tack Mats och Lasse för titten tack ni andra för trevligt sällskap tack Jarecki för tuben.

                                Nu vill jag se bild på Mats fina Gibson SG måste ju nästan vart en custom va. Hade inte den armstödslösa stolen varit upptagen hela tiden hade det nog slutat med lite jammande.
                                Simma lungt..
                                Lillfrasse..

                                Kommentar

                                Arbetssätt...