Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Resultat 1 till 2 av 2

Standard Läckande akvarie!!!

Tjena...jag köpte ett akvarie som är 1m långt, 30cm högt och brett..efter ett tag så märkte jag att det läckte mycket under ifrån, så jag ringde akvarielagret som jag köpt det ifrån och berättade det, så dem tog in det och fyllde med vatten och då läckde det inte längre och han påstod att jag hade överfyllt det men det har jag inte gjort så nu har jag tagigt hem det igen...men en annan påstod att det kan vara att ytan på bänken är för ojämn och det är den ju men jag undrar om det kan vara det som är problemet?? jag hade inte någon matta under men det är ju faktiskt plast ram runt om..nu ska jag köpa en akvarie bänk men tror ni att det blir bättre då? "har inte vågat fylla det än" tack på förhand MVH KRiPPA<font size="2"></font id="size2"><font color="black"></font id="black"><b></b>

Standard

För att vara på den säkra
    sidan så lägg 10mm frigolit
    under eller ett liggunderlag,
    det tar upp alla ojämnheter.
    Ytan måste vara jämn annars
    bågnar glaset med resultat att
    akvariet böjar läcka eller i värsta
    fall spricker.
    MVH Richard
    600l Sydamerika(invånare se nedan)
    7st Geophagus Altifrons 4st Heros sp."red shoulder" 5st L-134 2st L-027 xingu 1st L-199 1st L-128 4st L-333 2st L-273 2st L-262 2st L-239 1st L-264 3st L-114 2st L200 2st L-260 6st L-183 12st Vinkeltetror 20st Colombiatetror 11st C.schwartzi
    500l innedamm(Koi)
    4500l Damm(Koi)
    125l yngelburk
    400l (se invånare nedan) 10st Puntius deniisoni 1st L015 1st L002 3st L104 1st LDA01 2st L204 2st L165 8st C.trilineatus

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB