Fotbolls VM

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Erikderek
    • March 2013
    • 718

    #31
    Kjell, jag får nog säga emot dig, England floppar aldrig (om du inte till det engelska drevet), de är inte bättre, tyvärr, då jag gillar England. Iofs har ju t.o.m det engelska drevet inför detta mästerskap medgett att det inte är aktuellt med VM-guld den här gången. ;-)

    Lagerbäck är mkt bra att ha studion, han är ju med på VIASAT under CL matcherna och där är han mycket bra.

    @Shepard, du tänker på Rivaldo!

    EK
    Vardagsrum akvariet - Malawi
    Projekt; Ny generation - SA

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #32
      Ursprungligen postat av Erikderek
      Kjell, jag får nog säga emot dig, England floppar aldrig (om du inte till det engelska drevet), de är inte bättre, tyvärr, då jag gillar England. Iofs har ju t.o.m det engelska drevet inför detta mästerskap medgett att det inte är aktuellt med VM-guld den här gången. ;-)

      Lagerbäck är mkt bra att ha studion, han är ju med på VIASAT under CL matcherna och där är han mycket bra.

      EK
      Jo men om inte England går vidare från gruppspelet så är det nog ändå en flopp
      Ja som sagt Lagerbäck är bra men låter tråkig, Hamren är dålig OCH tråkig
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Erikderek
        • March 2013
        • 718

        #33
        Hamrén har ju iofs en strategiskt nackdel, han är fortfarande förbundskapten och då måste han vara nedtonat och inte för spektakulär (det står Nannskog för, lol). Lagerbäck är för härlig på VIASAT när han ibland drar ett skämt med samma monotona stämma som alltid, men ett liten leende på slutet, då kan de andra skratta, annars är det omöjligt att veta när han drar ett ironiskt skämt.

        Hasse Backe, där har ni enligt mig Sveriges bästa studioexpert, extremt kunnig, mycket duktig på retoriken och har skön humor. Han kan krydda med en anekdot eller exempel från sin karriär utan att det blir krystat. Synd bara att han är fast på TV4 gruppen, jag hade gärna sett honom på VIASAT.

        Att inte studion tog upp Strömbergs legendariska filmning med tanke på hur mycket det pratats filmningar, Glenn hävdar ju än idag att han inte filmade, för han skulle blivit tacklad om han inte slängt sig...

        EK
        Vardagsrum akvariet - Malawi
        Projekt; Ny generation - SA

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #34
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Imponerat har inte heller studioreportrarna - ja TV4-reportrarna har jag missat eftersom de mest visar reklam, men SVT-reportrarna har definitivt inte övertygat. Stolpskottet Hamren har definitivt ingen framtid som TV-reporter när han har fått sparken som förbundskapten. Om man nu absolut skulle ha med en förbundskapten så kunde de väl ha plockat dit Lagerbäck, visst han låter lika tråkig som Hamren men han har i alla fall något att säga. Enda studioreportern som får godkänt är Johanna Frändén (det är väl det hon heter?) även om det ibland är lite svårt att höra vad hon säger.
          Ja där ser man - uppenbarligen nådde mina kritiska synpunkter igår kväll fram till Brasilien och med en gång så flyttade det fram Frändén till först raden och Hamren hamnade på bänken (eller soffan)http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19069772.ab
          Senast redigerad av Kjell Fohrman; 17 June 2014, 08:53.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • henrikl
            • November 2012
            • 639

            #35
            Ska bli spännande och se om Brasilien klarar av Mexico ikväll....personligen tror jag Mexico vinner med 2-1....
            2165 liter akvarievatten i hus och garagerum.
            Mest L-malar tillsammans med Sa, malawi, räkor.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              #36
              Ursprungligen postat av henrikl
              Ska bli spännande och se om Brasilien klarar av Mexico ikväll....personligen tror jag Mexico vinner med 2-1....
              Och jag tippar tvärtom

              Starkt av Belgien att vända och vinna
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                #37
                Snacka om att några byten vänder matchen
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  #38
                  Ursprungligen postat av Bluewing
                  Snacka om att några byten vänder matchen
                  Men inte denna match
                  Och varken jag eller henrikl tippade ens rätt segrare - fast resultatet var rättvist
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    #39
                    Oj vad nära Australien var att ta poäng - lite synd att de inte lyckades. Nu håller jag på Chile men befarar att Spanien tar sig samman och vinner
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      #40
                      Men det var en kul match med massor med glöd. Höll på Australien faktiskt. Helt rätt respektlös attityd.
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        #41
                        Och nu vann Chile och Spanien är utslaget
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          #42
                          Oavsett om inte resultaten alltid blir som man önskar så slås man ändå av vilken jäkla bra fotboll det spelas i match efter match
                          Man kanske ändå skall vara lite glad över att Sverige inte kvalificerade sig för risken är stor att vi blivit massakrerade. Oj vad jobbigt det kommer att bli att återgå till att titta på slowmotionlunket i allsvenskan när VM är över
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Micke L
                            • December 2013
                            • 456

                            #43
                            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                            Oavsett om inte resultaten alltid blir som man önskar så slås man ändå av vilken jäkla bra fotboll det spelas i match efter match
                            Man kanske ändå skall vara lite glad över att Sverige inte kvalificerade sig för risken är stor att vi blivit massakrerade. Oj vad jobbigt det kommer att bli att återgå till att titta på slowmotionlunket i allsvenskan när VM är över
                            Jag håller med dig, många bra matcher! Kul varje kväll och helt annan fotboll jämfört med klubb och cupspel.
                            Angående svensk fotboll så får jag väl vara nöjd med att bo i Malmö

                            Kommentar

                            • flygrc
                              • June 2006
                              • 2755

                              #44
                              Ursprungligen postat av Micke L
                              Jag håller med dig, många bra matcher! Kul varje kväll och helt annan fotboll jämfört med klubb och cupspel.
                              Angående svensk fotboll så får jag väl vara nöjd med att bo i Malmö
                              Nu blev det genast jobbigt
                              https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                              Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                              Kommentar

                              • Micke L
                                • December 2013
                                • 456

                                #45
                                Ursprungligen postat av flygrc
                                Nu blev det genast jobbigt
                                Ja det har ju gått snabbt utför med TFF(Trelleborg).
                                Men har sett att ungdomarna är i top i Sverige.
                                Ursäkta alla OT men vi drömmer 4 år framåt här i skåne, minst

                                Kommentar

                                Arbetssätt...