Bollmora AK på torsdag

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Å
    • April 2014
    • 3

    Bollmora AK på torsdag

    Nu är det dags igen!
    Välkommen till Bollmora Akvarieklubbs klubbkväll med mikroföredrag om växter och akvariekemi, fika, lotteri, auktion och massor av akvariesnack!!

    Torsdag den 3 april i caféet, Pluggvägen 6 B
    Nyboda skola i Tyresö klockan 19.

    Gunilla Tjernlund berättar om växter i akvariet, hur du väljer och sköter de växter som passar just dig.
    Kent Andreasson berättar om kemin i akvariet, och vad man ska tänka på för att få bra balans.
    Efter varje föredrag blir det tillfälle att ställa frågor, så kom och få svar på dina funderingar!

    Dessutom blir det förstås gott fika, lotteri med växter som pris, trevligt folk att snacka med och en liten auktion där medlemmar kan sälja och köpa akvarieprylar, fisk och växter.

    Välkommen!
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Trevligt med lite BAK-aktivitet igen
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Apistojohan
      • January 2014
      • 262

      #3
      Enig med Kjell! Kul att se att "liket" rör på sig. BAK var ju en stor och aktiv förening.
      Haninge akvarieförening

      Kommentar

      • marr
        • December 2012
        • 27

        #4
        Kul , ja jag är ledig från jobbet, så jag kommer. ska bli intressant och kul. Ta med gott humör o ett leende och kom dit ni med vettja.

        Kommentar

        • marr
          • December 2012
          • 27

          #5
          Hoppas nu på att ni alla som tycker de är trevligt , kan komma.Kanske har man turen med sig o vinner något på lotteri . ses i kväll

          Kommentar

          Arbetssätt...