Storauktion i MOTALA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • c90368

    • September 2006
    • 5973

    #16
    Svärfar firar födelsedag
    Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
    http://www.youtube.com/user/c90368
    /Maths

    Kommentar

    • saltbiff
      • December 2006
      • 607

      #17
      Vi har faktiskt mailat om vad vi tänkt ta med men det har inte kommit upp på sidan än iaf och ändå var det några dagar sedan vi mailade.[/QUOTE]

      Ajdå, det var inte bra..det borde ha varit med på hemsidan nu, jag var med när hon kollade sina mejl i måndags.. Hmm, det kanske var fel adress? Antingen skickar ni samma igen men ni har så fina grejer med er så det blir nog sålt ändå

      Vi tar med räkor och mossor i mängder här och vi får hoppas på mer roligt gods från övriga besökare

      5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

      Kommentar

      • saltbiff
        • December 2006
        • 607

        #18
        Ursprungligen postat av c90368
        Svärfar firar födelsedag
        Ähh, fira svärfarsan på kvällen EFTER auktionen

        5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

        Kommentar

        • c90368

          • September 2006
          • 5973

          #19
          Ursprungligen postat av saltbiff
          Ähh, fira svärfarsan på kvällen EFTER auktionen
          Har inget veto i denna fråga
          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
          http://www.youtube.com/user/c90368
          /Maths

          Kommentar

          • MagicFingers
            • November 2003
            • 3136

            #20
            kanske får snabbare respons här i tråden än att maila..
            jag kommer ju ha åkt en bit så min förhoppning är att kunna få en "lot" med nummer redan nu?..
            100st bör la räcka, jag kommer inte ORKA mer denna gången, full vecka på jobbet och så 35mil en väg..., jaja. återkom gärna med vilket 100tal jag skall plita ner på mitt gods
            Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

            Nunc Est Bibendum

            Kommentar

            • saltbiff
              • December 2006
              • 607

              #21
              Ursprungligen postat av MagicFingers
              kanske får snabbare respons här i tråden än att maila..
              jag kommer ju ha åkt en bit så min förhoppning är att kunna få en "lot" med nummer redan nu?..
              100st bör la räcka, jag kommer inte ORKA mer denna gången, full vecka på jobbet och så 35mil en väg..., jaja. återkom gärna med vilket 100tal jag skall plita ner på mitt gods
              Tror inte jag kan hjälpa dig med det..hör hellre med nån i styrelsen, våran ordförande typ..

              5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

              Kommentar

              • saltbiff
                • December 2006
                • 607

                #22
                Tjohoo...bara några timmar kvar!! Hemsidan borde nog snart uppdateras med de som föranmält. Men oftast så kommer folk ändå med massa grejer. Hoppas nu på en skojig auktion, ses imorrn allihop som ska dit!

                5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

                Kommentar

                • keen-eyed
                  • January 2009
                  • 409

                  #23
                  Här håller vi på och förbereder för fullt inför morgondagen, håvar lite fisk och sätter all fisk som ska säljas i ett och samma kar för att underlätta imorgonbitti
                  &

                  Kommentar

                  • saltbiff
                    • December 2006
                    • 607

                    #24
                    Ursprungligen postat av keen-eyed
                    Här håller vi på och förbereder för fullt inför morgondagen, håvar lite fisk och sätter all fisk som ska säljas i ett och samma kar för att underlätta imorgonbitti

                    Samma här Kan tänka mej att fler står och svär över akvarierna och måste plocka bort all inredning för att den sista j-la fisken gömmer sig, hehe

                    5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

                    Kommentar

                    • MagicFingers
                      • November 2003
                      • 3136

                      #25
                      63 löp blir det från mig, allt utom fiskarna är påsade..., fick inget svar på mail så då får man la harva me det när man kommer fram... :/..
                      jaja, jag nummrerade dom högt iaf så

                      6h kvar, dax att lägga sig...
                      Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                      Nunc Est Bibendum

                      Kommentar

                      • petnym
                        • May 2002
                        • 5028

                        #26
                        Just hemkommen från Motala, totalt blev det 13 st inrop. Hälften salt hälften sött. Köpte bland annat en foderautomat och 3st L401:or.
                        Senast redigerad av petnym; 16 October 2010, 19:25.
                        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                        Kommentar

                        • keen-eyed
                          • January 2009
                          • 409

                          #27
                          Kom hem för ett tag sedan, fick bara med mig 40st crystal red, 10st white pearl & lite sötvattenstång hem då det inte fanns så mycket annat intressant.
                          &

                          Kommentar

                          • saltbiff
                            • December 2006
                            • 607

                            #28
                            Efter en som vanligt trevlig auktion är vi nu hemkomna med 2 L401or och en ricordea... Vi fick alla grejer sålda och skrapade ihop en rejäl slant

                            5 söt+1 salt+1 damm med guldruda, leguan o en corgivovve

                            Kommentar

                            • J.Milton
                              • January 2010
                              • 674

                              #29
                              Misstänker att jag kom hem med keen-eyed´s Eheim filter=)
                              + ett filter till som jag ropade in mest för att ingen annan ville ha det=) 20kr kan ett litet extrafilter vara värt.

                              Ett stort grattis till Motalaföreningen för sitt otroligt läckra 540L räkkar, satan vad snyggt.
                              240L mix == 430L Malawi== 164L mix==170L mix==43L räk/snäck
                              Det jag skriver är inte fakta, utan upplevd erfarenhet ..
                              Blogg+Galleri

                              Kommentar

                              • keen-eyed
                                • January 2009
                                • 409

                                #30
                                Ursprungligen postat av J.Milton
                                Misstänker att jag kom hem med keen-eyed´s Eheim filter=)
                                + ett filter till som jag ropade in mest för att ingen annan ville ha det=) 20kr kan ett litet extrafilter vara värt.

                                Ett stort grattis till Motalaföreningen för sitt otroligt läckra 540L räkkar, satan vad snyggt.
                                Om det stog Daniel Silvergren/Silvén som säljare så var det härifrån.
                                &

                                Kommentar

                                Arbetssätt...