Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
När ska du limma vi väntar med spänd förväntan
![]()
haha! aa jag ska hem till värnamo i helgen o hjälpa mor o far o då tänkte jag såga till lite trä för att ha som stöttor. o sen måste jag hitta tid att åka till glasmästaren ( nej vickson inte din jä**a mästare utan min som är rätt bra) för att skaffa glas till stagen.
men kanterna kan jag ju limma i förväg. får se om jag hinner ikväll
några råd på vägen gonzo?
btw så tömde jag en rödzebrahona på 9 yngel i förrgårkväll o när jag kom hem igår hade en ny hona fått pelikanhaka. haha!
o jag har två yngel som lever i det stora karet nu. den största av dom är faktiskt ute o simma med de andra. roligt!
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
råd på vägen??
ok maskera skarvarna, skaffa dej en bra skarv skrapa (annars är pekfingret bra)
lägg inte på för mycket silikon doppa fingret/skrapan i såpa vatten eller liknande så det inte klabbar fast
lägg på silikon tryck till det med fingret/skrapan försök att bara dra en gång, börja nerifrån,
dra bort maskeringstapen innan silikonet härdar....
kul med ynglen![]()
Grattis till alla yngel surputte!
Projekt:
Trött??? hänger helgen kvar än???![]()
Projekt:
limmar skarv 1 nu!!![]()
Projekt:
äh! tar inte botten. tyckte den var okej faktiskt! bara fixar till på vissa ställen.
bilder here we come!
btw hur gör man för att få in fler bilder än 5 i varje inlägg??
Projekt:
fler.
Projekt:
fler
Projekt:
Du laddar upp i flera omgångar bara.
Ser bra ut, du kanske borde köra det här som extraknäck!![]()
180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663
sista för idag. kommer en video med men den tar för jävvla lång tid o ladda upp på YT!
ska tilläggas att den första skarven inte blev toppen men de andra 3 blev fasen kanon!
Projekt:
Projekt:
Mjä. *tveksam*
Men duktig har du varit och jag ser fram emot videon!