Mina dolkstickstetror äter på mina guppys

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gina
    • May 2008
    • 41

    Mina dolkstickstetror äter på mina guppys

    Mina dolkstickstetror som jag köpt för ungefär 5 dagar sedan har börjat äta på mina guppys. Jag vet inte om jag ska göra mig av med dem, vilket jag starkt övervägt. Men jag fick inget kvitto i affären. Kan jag lämna tillbaka dem ändå? Vill inte döda fiskarna. Jag varken kan eller vill och det känns lite som slöseri med pengar.. För de är ju helt friska.

    Växer guppysarna fenor ut igen? det är inte så att de är borta men små delar av dem saknas.. Är verkligen missnöjd med mitt köp och ångrar det starkt.

    Någon som har några förslag? Jag säljer dem för 100 kr.. Vill verkligen inte ha kvar dem.
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Gå tillbaks till affären med dem och förklara ditt problem så tar de säkert tillbaka fiskarna.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Gina
      • May 2008
      • 41

      #3
      Ursprungligen postat av ansjo
      Gå tillbaks till affären med dem och förklara ditt problem så tar de säkert tillbaka fiskarna.

      men jag får väl inga pengar tillbaka då?

      Kommentar

      • beerzon
        • May 2008
        • 877

        #4
        Jo det borde du nog kunna få, om du berättar om problemet. Får du inte det så kan du ju alltid hota med att aldrig handla där igen.

        Om du inte orkar gå dit så kan du ju alltid slänga dem i fritösen.

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #5
          Ursprungligen postat av Gina
          men jag får väl inga pengar tillbaka då?
          Det är inte säkert, men när du berättar om problemet så säg att du hellre vill byta fiskarna mot något annat i affären, så tjänar ni båda på det.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Gina
            • May 2008
            • 41

            #6
            Ursprungligen postat av beerzon
            Jo det borde du nog kunna få, om du berättar om problemet. Får du inte det så kan du ju alltid hota med att aldrig handla där igen.

            Om du inte orkar gå dit så kan du ju alltid slänga dem i fritösen.

            Nä fy..... not nice

            Kommentar

            Arbetssätt...