Vilket spel...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VisualDarkness
    • February 2010
    • 7417

    Finns det någon här som uppskattar management-spel? Själv tillbringade jag mest tid med FM-serien tidigare men numera gäller Eastside Hockey Manager 2007.
    180l Sällskap:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
    60l Asien:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

    Kommentar

    • Andrém
      • October 2009
      • 1247

      Införskaffade Dragon Age: Origins till PS3'an i veckan och det är ett riktigt mäktigt, om än lite svårt, spel.

      Är det någon annan som har förbokat Red Dead Redemption som ska släppas den 21a Maj? Jag är otroligt taggad till det spelet och ska vänta utanför webhallen (spelbutiken där jag handlar) på fredagen när deras portar öppnas

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Ursprungligen postat av Andrém
        Införskaffade Dragon Age: Origins till PS3'an i veckan och det är ett riktigt mäktigt, om än lite svårt, spel.
        Ja, det är ett bra spel, men jag föredrar deras Mass Effect, som är lite lättare, och mer lättillgängligt. Och så föredrar jag science fiction framför mörk medeltid. Har fortfarande inte orkat göra fler försök att ta mig förbi Flemeth i Dragon Age: Origins, blir ofta så när jag fastnar, lägger undan spelet på obestämd tid. Mass Effect 1 och 2 klarade jag utan större problem.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Andrém
          • October 2009
          • 1247

          Ursprungligen postat av Micke_A
          Ja, det är ett bra spel, men jag föredrar deras Mass Effect, som är lite lättare, och mer lättillgängligt. Och så föredrar jag science fiction framför mörk medeltid. Har fortfarande inte orkat göra fler försök att ta mig förbi Flemeth i Dragon Age: Origins, blir ofta så när jag fastnar, lägger undan spelet på obestämd tid. Mass Effect 1 och 2 klarade jag utan större problem.
          Jo, det är rätt självklart. Har ju inte kommit till Flemeth ännu, men vad jag vet så har man ju valet att låta henne gå och därmed slippa behöva slåss emot henne, eller har jag fel?

          Har sett att spelbutiken.se har Mass Effect 2 för 398kr nu med 0kr i frakt, kanske borde slå till

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Ursprungligen postat av Andrém
            Jo, det är rätt självklart. Har ju inte kommit till Flemeth ännu, men vad jag vet så har man ju valet att låta henne gå och därmed slippa behöva slåss emot henne, eller har jag fel?

            Har sett att spelbutiken.se har Mass Effect 2 för 398kr nu med 0kr i frakt, kanske borde slå till
            Problemet är att jag redan fått uppdraget av Morrigan att ha ihjäl Flemeth, man kan ju låta bli att ta uppdraget av henne, men det gjorde jag inte, för jag trodde det skulle vara lättare. Ville få upp hennes paragonpoäng också.

            Japp, det tycker jag
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Andrém
              • October 2009
              • 1247

              Ursprungligen postat av Micke_A
              Problemet är att jag redan fått uppdraget av Morrigan att ha ihjäl Flemeth, man kan ju låta bli att ta uppdraget av henne, men det gjorde jag inte, för jag trodde det skulle vara lättare. Ville få upp hennes paragonpoäng också.

              Japp, det tycker jag
              Ah, ja då är det ju rätt kört har hört att Flemeth är en riktig tuffing men det är väl ingen större poäng att göra sina party members personliga uppdrag om man inte vill ha deras specialization böcker ifrån dem?

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Ursprungligen postat av Andrém
                Ah, ja då är det ju rätt kört har hört att Flemeth är en riktig tuffing men det är väl ingen större poäng att göra sina party members personliga uppdrag om man inte vill ha deras specialization böcker ifrån dem?
                Gjorde alla personliga uppdrag i Mass Effect 2, tror spelet blir lättare i slutet då, om man har allas lojalitet Men i Mass Effect 2 var de personliga uppdragen mer regelrätta uppdrag, med en del strider på vägen mot målet, mer än en uppgift.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Andrém
                  • October 2009
                  • 1247

                  Ursprungligen postat av Micke_A
                  Gjorde alla personliga uppdrag i Mass Effect 2, tror spelet blir lättare i slutet då, om man har allas lojalitet Men i Mass Effect 2 var de personliga uppdragen mer regelrätta uppdrag, med en del strider på vägen mot målet, mer än en uppgift.
                  Tror inte det funkar så på Dragon Age eller? Har inte uppfattat att lojaliteten spelar så enormt stor roll men jag kanske har missat det

                  Kommentar

                  • Christerhedberg
                    • August 2008
                    • 624

                    Strippoker på mobilen!

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      Ursprungligen postat av Andrém
                      Tror inte det funkar så på Dragon Age eller? Har inte uppfattat att lojaliteten spelar så enormt stor roll men jag kanske har missat det
                      Tja, har inte klarat det, så jag vet inte riktigt hur det funkar i Dragon Age: Origins
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Andrém
                        • October 2009
                        • 1247

                        På fredag den 21a Maj släpps Red Dead Redemption till Xbox360 och Ps3!! Är ni lika taggade som jag?! Isåfall, har ni ps3 och planerar ett köp, lägg till mig på psn!

                        PSN: Piggeeh

                        Ifall ni inte ska köpa det, varför inte?

                        Kommentar

                        • SimonSaysBaka
                          • August 2009
                          • 788

                          Spelade nyss ut Supermetroid på Super nintendo, vet inte hur många ggr jag spelat ut det nu, mmm, älskar det, en riktig klassiker
                          Theres a fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Kommentar

                          • Shepard

                            • March 2003
                            • 13992

                            Klarade Super Mario Galaxy häromdagen, trodde jag... Men det visade sig att efter man hade gett Bowser på nöten för sista gången i spelet, sett eftertexterna, och hört Mario med rätt fånig röst tacka för att man hade spelat spelet, så skulle man fortsätta, och samla lila mynt. Nå´n som vet hur man får tag i de tre lila mynten ovanför den "arga stenen" på sandbanan?
                            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                            Min profil
                            Mitt galleri

                            Kommentar

                            • hult87
                              • February 2010
                              • 1287

                              fick precis hem Red dead redemption

                              Kommentar

                              • Malawi1
                                • February 2009
                                • 583

                                klarade följande:

                                5 banor på HAWX.

                                nybörjar röj.
                                375 liter malawi / tanganyika.

                                96 liter SA

                                Kommentar

                                Arbetssätt...