Vilket spel...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Andrém
    • October 2009
    • 1247

    Ursprungligen postat av Micke_A
    Ja, Dead Space och Mirror's Edge har jag också liggande, har kommit en bit på båda. Dead Space är väl egentligen lite otäckt för mig
    Måste säga att Dead Space är inte lika läskigt som man tror och jag blir oftast väldigt rädd av sådanna typer av spel. Spelar man igenom dom första momenten och sådant så är det inte så läskigt, vilket jag tycker är synd

    Men spelet är najs! Finns på rea på Webhallen för er som _inte_ har det

    Kommentar

    • Johan0201
      • June 2007
      • 708

      Ursprungligen postat av Andrém
      Måste säga att Dead Space är inte lika läskigt som man tror och jag blir oftast väldigt rädd av sådanna typer av spel. Spelar man igenom dom första momenten och sådant så är det inte så läskigt, vilket jag tycker är synd

      Men spelet är najs! Finns på rea på Webhallen för er som _inte_ har det
      Kostar ju inte så mycket längre så man kanske ska ge det ett försök?
      1* 540 liter med SA/CA ciklider
      9* 70 liter odlingskar, sällskapsfiskar,ancistrus mm

      www.tvspel.ifokus.se

      Kommentar

      • Andrém
        • October 2009
        • 1247

        Ursprungligen postat av Johan0201
        Kostar ju inte så mycket längre så man kanske ska ge det ett försök?
        Det tycker jag verkligen Själv ska jag nog plocka upp en kopia till påskhelgen, har lite pengar att sprätta från lönen och det är billigt så varför inte

        Kommentar

        • Johan0201
          • June 2007
          • 708

          Ursprungligen postat av janson
          Fick precis platina på Uncharted 2. Riktigt bra spel både ettan och tvåan.


          Johan0201: Hur var heavy rain? har planer att köpa det.

          Det var RIKTIGT bra, tom tjejen som är anti tvspel, älskade det!
          1* 540 liter med SA/CA ciklider
          9* 70 liter odlingskar, sällskapsfiskar,ancistrus mm

          www.tvspel.ifokus.se

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Ursprungligen postat av Andrém
            Måste säga att Dead Space är inte lika läskigt som man tror och jag blir oftast väldigt rädd av sådanna typer av spel. Spelar man igenom dom första momenten och sådant så är det inte så läskigt, vilket jag tycker är synd

            Men spelet är najs! Finns på rea på Webhallen för er som _inte_ har det
            Nej, det är väl mer ett actionspel egentligen, man är väl för upptagen med att avliva slemmisar för att ha tid att bli rädd Men jag föredrar faktiskt så´na skräckspel, gillar inte så´n där otäck skräck. Resident Evil är faktiskt lagom otäckt, dels för att det har en trovärdig story, monstren och zombierna är inte de egentliga fienderna, utan det är de korrupta personer och företag som ligger bakom. Zombierna är faktiskt mer offer. I Silent Hill t.ex är det ju annorlunda, det är mer ockult, monstrens ursprung är mycket mer luddigt, man vet inte vad man har med att göra. Dead Space är väl en pik åt mänsklighetens oförmåga att låta bli att exploatera och förstöra, eftersom det är när de rotar och förstör på olika planeter som otäckheterna börjar. Nå´n mer som har sett den tecknade filmen som utspelar sig innan spelet? Dead Space: Downfall har jag för mig att den heter.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Auratusen
              • March 2010
              • 874

              dead space är lite läskigt. ibland när jag inte kört på ett tag vågar jag knappt öppna dörrar på det men efter man har kört det ett tag så är det inte lika läskigt. men eftersom jag inte kört det på ett tag så är det läskigt

              har någon kollat på trailerserna för red dead redamption. riktigt snyggt västernspel. metro 2033 verkar intressant.

              min brorsa köpte jericho för ett litet tag sedan. det är rätt roligt.

              körde mycket dark sector förut. men jag kom inte fastnade på det och min brorsa har lånat det nu

              Kommentar

              • NIC
                • January 2008
                • 5121

                Senaste spel jag klarade......Hmm...
                Gjorde schackmatt på fyra drag igår, gälls det?

                http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                Kommentar

                • travianplayer
                  • October 2009
                  • 1201

                  5 spel sen senast 1 warcraft 3 Reign of Chaos 2 warcraft 3 The frozen trhone wc3 spelen har jag nog klarat ut typ 50 ggr styck jag älskar dem.
                  3 Medal Of Honor Allied assault 4 Medal Of Honor Allied Assault spearhead
                  5 Medal Of Honor Allied Assault Breakthrough

                  spearhead och breakthrough är ju bara expansionerna till Allied Assault
                  Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

                  Kommentar

                  • Andrém
                    • October 2009
                    • 1247

                    Ursprungligen postat av Micke_A
                    Nej, det är väl mer ett actionspel egentligen, man är väl för upptagen med att avliva slemmisar för att ha tid att bli rädd Men jag föredrar faktiskt så´na skräckspel, gillar inte så´n där otäck skräck. Resident Evil är faktiskt lagom otäckt, dels för att det har en trovärdig story, monstren och zombierna är inte de egentliga fienderna, utan det är de korrupta personer och företag som ligger bakom. Zombierna är faktiskt mer offer. I Silent Hill t.ex är det ju annorlunda, det är mer ockult, monstrens ursprung är mycket mer luddigt, man vet inte vad man har med att göra. Dead Space är väl en pik åt mänsklighetens oförmåga att låta bli att exploatera och förstöra, eftersom det är när de rotar och förstör på olika planeter som otäckheterna börjar. Nå´n mer som har sett den tecknade filmen som utspelar sig innan spelet? Dead Space: Downfall har jag för mig att den heter.
                    Spot on igen Micke_A. Filmen för övrigt är finemang också och den börs ses INNAN man spelar spelet då filmen handlar om vad som hände innan man kommer ombord på skeppet, dvs man får veta hur alla aliens kom ombord etc.

                    Kommer ihåg att jag fastnade på en del där man skulle skjuta en hel del asteroider, känsligheten var helt galet hög så minsta lilla rörelse gjorde att siktet flög åt vilket håll man halkade åt, tog mig minst 30 försök innan jag klarade det om jag kommer ihåg rätt

                    Kommentar

                    • joelvuo
                      • September 2009
                      • 771

                      CoD: MW2

                      Nu ska jag fortsätta lira Commandos 2 ; )

                      Kommentar

                      • Johan0201
                        • June 2007
                        • 708

                        Lirar Just Caus 2 som tusan, men det kommer ju ta evigheter att klara det fullt ut
                        1* 540 liter med SA/CA ciklider
                        9* 70 liter odlingskar, sällskapsfiskar,ancistrus mm

                        www.tvspel.ifokus.se

                        Kommentar

                        • MTJ
                          • January 2010
                          • 85

                          Ursprungligen postat av Johan0201
                          Lirar Just Caus 2 som tusan, men det kommer ju ta evigheter att klara det fullt ut
                          Yes, håller på med detta också. Eller jag har snarare precis börjat göra missions. Varje gång ja försöker börja på ett mission slutar det med att jag kapar en helikopter/flygplan och kraschar det så snyggt som möjligt, och spränger saker tills jag dör

                          Kommentar

                          • Johan0201
                            • June 2007
                            • 708

                            Ursprungligen postat av MTJ
                            Yes, håller på med detta också. Eller jag har snarare precis börjat göra missions. Varje gång ja försöker börja på ett mission slutar det med att jag kapar en helikopter/flygplan och kraschar det så snyggt som möjligt, och spränger saker tills jag dör
                            Haha, ja så kan man också göra =)
                            1* 540 liter med SA/CA ciklider
                            9* 70 liter odlingskar, sällskapsfiskar,ancistrus mm

                            www.tvspel.ifokus.se

                            Kommentar

                            • Shepard

                              • March 2003
                              • 13992

                              Så fick man Heavy Rain i födelsedagspresent, ska bli intressant att se om det är så bra som det sägs Men det verkar likna Mass Effect lite i upplägget, och de spelen gillade jag skarpt.
                              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                              Min profil
                              Mitt galleri

                              Kommentar

                              • Andrém
                                • October 2009
                                • 1247

                                Ursprungligen postat av Micke_A
                                Så fick man Heavy Rain i födelsedagspresent, ska bli intressant att se om det är så bra som det sägs Men det verkar likna Mass Effect lite i upplägget, och de spelen gillade jag skarpt.
                                Du skickar Mass Effect 2 till mig nu när du har andra spel att spela eller hur?

                                Jag ska nog också skaffa Heavy Rain, gillade Farenheit som var "föregångaren" om man kan kalla det så. Får se hur dom mixar ihop alla 4a karaktärer denna gång

                                Kommentar

                                Arbetssätt...