Funderar en det här med outalade regler, såna som typ jag sover på den sänghalvan, maken på den andra. Eller det där är min köksstol, nåde den som tar den....
Har nämligen haft samma plats i garaget i nästan 6 år, MIN plats. Det står ingen skylt med mitt namn, men vi alla som har p-plats i garaget har nog egna platser utan att det finns namnskyltar där. Men nu, har en nykomling kommit och snott min plats, shit va sur jag blir. Men i nästa sekund tänker jag "hur skall den veta att det där är min plats".
I morse åkte jag till jobbet skittidigt bara för att kunna ta min plats och visa nykomligen att den snor man minsann inte! Barnsligt eller hur? Vad har ni för outalade regler i ert liv? Gäller det köksstol och parkeringsplats för er men. Trött är jag iallfall nu efter att varit på jobbet innan sju bara för detta, fortsätter nykomlingen envisas med att ta min plats så får jag väl hitta mig en ny

Jobbet rullar på, storpremiärena avlöser varandra just nu så det är fullt ös medvetslös som gäller. Nu till helgen är det Bond och den verkar riktigt lovande. Såg dock en annan film idag, den var inte alls vad jag trodde,,,något besviken blev jag.

Fiskarna simmar och jag velar ifall jag har tid men en Zoopetväst träff på lördag eller inte, lovar att bestämma mig i morgon.

/B