... och det är inget aprilskämt! http://gunvorpersson1.wordpress.com/ ...
Uppdaterad 2013-04-01 klockan 21:10 av Lilla Damen
2013 närmare bestämt... undrar just hur lång tid det tar innan man skriver det per automatik? Tja, en månad eller flera... vad vet jag! What? Blev precis varse att chift tangenten gett upp på mitt tangentbord ... året kunde faktiskt börjat bättre! Nya utmaningarna (för förutsättningarna ändras knappat från en ag till en annan)... kan vara allt från nyårslöfte (jag gav ett säger ett), tvåmeters akvarium till ny adress . Kanske är det "chift" som gör att jag inte lyckas ladda upp ...
Uppdaterad 2013-01-01 klockan 08:46 av Lilla Damen
... men liksom ifjor, har det hitentills varit dåligt med utskjutningen av det gamla året . Varför? Tja, kanske beror det på att Andersson, Pettersson, Lundström och jag har bränt våra surt förtjänade slantar på julmat och mellandagsrea... för inte kan det väl bero på att vi tänkt på alla skotträdda HUNDAR? (vågar inte skriva folk & fä längre, för då riskera jag väl att åka dit för rasism, förtal eller något annan som jag inte har en susning om just nu... jag menar, kan man klippa ...
Första snön kom redan till advent, och efter en vecka eller två med MÅNGA minusgrader - även på dagarna! - kom plusgraderna med besked i lördags... och den vita knarriga snön förvandlades till is med ett tunt vattenlager ovanpå (benbrytarväder skulle man oxå kunna kalla det om man vill). "Först lite lätt..." ... för att sedan övergå i halv snöstorm!" Om snö tycker ...
Uppdaterad 2012-12-21 klockan 20:34 av Lilla Damen
... inte för att jag vet om det varit några råttor i garaget, men OM... så är det nog inte det längre . Äh, vi tar det från början... Den 6 december... ... gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag skickade efter saker på internet... de ni! Och med facit i hand... så lär jag göra om det . Jag skickade efter kattmat + sand från en firma i Danmark (Zooplus.dk). 20 kilo Royal Canin och 30 kg sand, vilket jag betalade 1050 svenska kronor för. ...