Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

Blossom7

1. Alla dessa oklara, otydliga, outtalade regler

Funderar en det här med outalade regler, såna som typ jag sover på den sänghalvan, maken på den andra. Eller det där är min köksstol, nåde den som tar den....
    Har nämligen haft samma plats i garaget i nästan 6 år, MIN plats. Det står ingen skylt med mitt namn, men vi alla som har p-plats i garaget har nog egna platser utan att det finns namnskyltar där. Men nu, har en nykomling kommit och snott min plats, shit va sur jag blir. Men i nästa sekund tänker jag "hur skall den veta att det ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Glögg

Se där, glöggen är satt. Nu puttrar det i hinken som står brevid köksbordet. Vi får hoppas att resultatet visar sig vara gott om ca 6 veckor.

Fiskarna simmar och räkan hoppar på tre ben Svarta faran är inte riktigt snäll mot henne. Då jag i dagsläget inte har möjlighet att dela på dem så letar jag istället ny stallplats åt rallyräkan. Inte det lättaste, tycker inte att jag har några direkta krav, men shit vad mycket knepigt folk det finns..... Så fortsättning följer på den fronten. ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Trött, Tröttare, Tröttast

Så känner jag mig just nu. Helt enkelt skit trött. Har jobbat många timmar och det är två dagar kvar .

Men i dessa tider kanske man skall vara glad för att man har jobb?
    En annan sak som jag är glad över ( när jag är så här trött) är min robotdammsugare, just nu jobbar han i sovrummet och jag sitter glatt här och skriver. Bob heter han, my new best friend.

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Boob.jpg 
Visningar:	11 
Storlek:	58,8 KB 
Id:	56408

Kan ni tänka er livet utan alla dessa maskiner? Diskmaskin, ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Helljus och bokmässan

Äntligen! igår fick jag ett efterlängtat paket från Kina. Min nya CYKELLAMPA, 1200 lumen är den på. Själaglad cyklade jag iväg i regnet idag bara för att prova den och shit vad bra jag såg. Stor skillnad med en rejäl lampa istället för tre små. Hel och halvljus har den oxså

Till helgen blir det jobb på bokmässan, skall stå i monter och ströva omkring och kolla lite allt möjligt.

Är det förresten någon som har bra tips om akvarieaffärer i GBG? Den i Gamlestan har ju ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. Läste ett inlägg av Kjell och Lilla Damen

Jag tillhör dem som har slutat blogga, eller slutat och slutat. Tiden räcker aldrig till.
    Ibland har jag ett helt blogginlägg klart i huvudet, men vips så kommer annat emellan så det kommer aldrig i pränt.
    Skall skärpa mig!
    Tid finns, det handlar om att prioritera tiden rätt bara.

Jag har jobbat mycket det senaste ( förvånande eller?), akvariumen är nere i två till
    antalet. Mina fina rasboror simmar med sina räkor och scalarerna simmar med sina kompisar kardinalerna ...
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 1 av 46 1 2 3 4 5 6 7 11 ... SistaSista

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB