2 kar är vad jag har nu. Ett med 2st Axolotler som har hunnit bli 7 år och ett 500l med blandad kompott. Där är jag mest förtjust i mina malar L026 och L333. Blir inte så ofta jag fotar fiskarna nu för en av mina blixtar har gått sönder så bilderna blir inte riktigt som jag vill ha dem. Annars går tiden mycket åt mina 6 borzoier, det är nästan ett heltidsjobb men ett kul sådant. Nu sätter snart Lure-coursing säsongen igång igen, första tävlingen är i april i Sjöbo så nu får jag ...
Min stora intresse förutom akvaristiken är mina hundar o Lure-coursing. filmade Midna när hon sprang för 3:e gången. Snart ska vi släppa henne med en hund till, men tar det lugnt. De får tävla när de klarat 3 licenslopp på rad och är minst 18 månader. Man släpper hundarna två och två. Finns mycket på YouTube för er som vill se mer
Uppdaterad 2012-07-27 klockan 21:58 av miluhe
Trodde aldrig jag skulle hamna som minst 3:a i årets foto. Jättespännade o skoj. Något som också är spännande är att nu i början på Januari åker vi o hämtar vår 4.e borzoi i Tyskland. Midna kommer vi att kalla henne,hon är helt vit med brunt huvud. Kommer säkert foton på henne Julen har varit bra förutom en hemsk förkylning som börjar släppa nu, inte konstigt med det disiga o halvregniga väder vi har här i skåne. men jag föredrar det framför kyla o snö. De två senaste ...
Soliga härliga Novemberdagar som är underbara att vara ute med hundarna i. Idag var vi på Cimbria hundkappbana o tränade. En riktigt kul dag med trevliga människor o mysiga hundar. Igår var det några timmar på stranden med hundarna. Bra att ha hundar så man kommer ut i friska luften annars hade nog jag mest suttit inne o glott på datorn Bilder från Cimbria idag
där var vi idag Sandhammaren. Skåne är vackert när det inte regnar o blåser. En tur så här i oktober i vacker natur gör en lycklig Bilder därifrån så klart Resten av dagen gick till städning så tur vi samlade krafterna här först