Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

drd

1. Nordiska Mästare Albin Express 2011 Team Volkswagen

Som rubriken lyder så vann vi NM i Danska Horsens för ett tag sedan och det kändes nice kan jag säga !
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_5601.jpg 
Visningar:	38 
Storlek:	90,9 KB 
Id:	47649

Namn:	NM champs 2011 mini1.jpg 
Visningar:	38 
Storlek:	254,2 KB 
Id:	47651
    Ca: 30 båtar var med och vi tog hem hela regattan med min Express SWE39.
    Äldsta båten i fältet.

Namn:	Photo 28-08-11 14.59.21.jpg 
Visningar:	33 
Storlek:	132,0 KB 
Id:	47650
    Nu är snart säsongen helt över och jag har bara ett race kvar och det ska bli nästa helgs evenemang men inte med min båt utan den Norska King 40 raketen jag kör med oxå.
    ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Jaha då fyllde man år igen då......

Inte riktigt lika kul som förr då man blev glatt firad av f.d sambon och alla vänner.....iår så blev det lite sms av folk och en satans massa fäjsbuckinlägg.
    Snudd på rekord ever iofs
    Visste inte att man hade så många vänner där men typ 125 + grattis glädjer en lite i den opersonliga cyberspacen.
    Nu ska denne dock natta sig så man orkar med arbete imorrn igen och med en kall dansk öl nyligen inmundigad så säger jag på återseende
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Det var inte igår.....

Men idag så blev det ännu en anledning till att inte plåta några fiskar då jag checkade in på hojen som köptes torsdagen 30/6 nämligen en Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
    Som namnet låter är den lång,svart och snabb som tusan.

Köpte redan i våras en annan hoj så nu har man 2 stående varav den första knappt rullar något nu när man har en svart raket utanför dörren.
    Så fort vädret tillåter så blir det en hojtur.
    Hann med en snabbrunda till Gbg förra helgen och spanade ...
    Kategorier
    Okategoriserat
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	blackbird 1.jpg 
Visningar:	487 
Storlek:	362,5 KB 
Id:	45752   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	iron maiden1.jpg 
Visningar:	39 
Storlek:	404,1 KB 
Id:	45753  

Namn:	xtz660 tenere 1.jpg 
Visningar:	47 
Storlek:	515,7 KB 
Id:	45754   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	matte styr.jpg 
Visningar:	43 
Storlek:	142,8 KB 
Id:	45755  

Namn:	mimmi1.jpg 
Visningar:	42 
Storlek:	172,2 KB 
Id:	45756  
  4. Mechanumpremiär i malmö

I måndags var det äntligen dags att slå upp portarna på nya jobbet då Mechanum öppnade sin första verkstad i skåne och jag har äntligen börjat få kontroll över alla nya arbetsuppgifter.
    Känns riktigt bra faktiskt så nu håller vi tummar och tår att vi får upp beläggningen på verkstaden så det går ihop sig oxå.
    Vi går ju ut stenhårt på att få nöjda kunder och idag så kom första kundmätningen från våra första verkstadsbesökare i måndags och det var verkligen überbra då av dom 15 kunderna ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. Första bloggandet på evigheter !

Igår så hände äntligen lite goda nyheter i mitt inte så hemskt spännande liv då jag var och skrev på papper på nytt arbete

Ska säga upp mig idag från kontorskneget och ut på golvet igen på en nyinflyttad stor bilverkstad som ska öppna om en dryg månad i malmö.

Har hunnit bli ensam lämnad hemma med hunden oxå senaste månaden då sambon ska flytta ut och tack vare det nya jobbet med högre lön så slipper jag känna stress att jag måste lämna vår stora lägenhet direkt oxå ...
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 1 av 20 1 2 3 4 5 6 7 11 ... SistaSista

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB