Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

Glenn

1. Kommer akvariet att bli överbefolkat med räkor?

Ja som det ser ut just nu så kommer det att bli det om inte alltför lång tid. Fick min första kull black crystal här för några dagar sedan och igår när jag satt och kikade lite mer på akvariet så fick jag se att dom andra två honorna nu också bär på rom. Jag var lite orolig att en enda hane inte skulle räcka till på tre honor men där hade jag helt fel.

Dom små nyfödda är så söta, små minikopior utav föräldrarna och alla ser ut att ha fått riktigt mycket färg och vart man än kollar ...
    Kategorier
  2. Inköp utav räkor, middag hos malinitzi med mer

Vill först säga att det nu var ett tag sen som ja sist skrev ett dagboksinlägg men det har inte funnits något att skriva om så därav anledningen till att det inte har kommit något nytt från mig

Jag satt här för någon vecka sedan och kollade runt på lite olika butikers hemsidor och såg då att en utav dom hade crystal bläck räkor hemma och jag har alltid velat ha räkor och just sådana då dom inte verkar vara så vanliga. Det fick mig såklart att dra igång mitt 17L som var tänkt ...
    Kategorier
  3. Studentskiva, picknick, studentlunch med mösspåtagning och studenten!

Den 17:e Maj så hade jag och min klass vår studentskiva på en klubb som vi hade hyrt inne i stan och skivan blev grymt lyckad.

Det började med att alla kom dit och när vi gick upp på övervåninggen där vi skulle ha skivan så hade vi ett bildspel med massa bilder på oss i klassen som man kunde se, därefter så fick en välkomstdrink och minglade runt lite bland allt folk. När drinken väl var avklarad så var det dags att sätta sig till bords och invänta huvudrätten då vi endast valde att ...
    Kategorier
  4. Måste få gnälla av mig lite...

Jag är så otroligt jäkla trött på alla människor här på zoopet som ska klanka ner på andra medlemmar, klaga på hur det modereras och som bara måste spy ur sig galla. Vad är folks problem egentligen? Måste dom trycka ner/klaga på andra för att själva må bättre eller vad?

Jag säger nu inte att jag själv är guds bästa barn och visst alla kan ha en dålig dag men när man ser samma personer hålla på med samma sak dag ut och in så blir man så förbannad. Om man nu inte har lite innanför pannbenet ...
    Kategorier
  5. Allt möjligt...

...händer för mig just nu vilket stressar mig en aning.

För det första så är äntligen praktiken på förskolan klar. Fasiken vad fort 3v har gått men så är det ju alltid under praktikperioden. Men för att komma till saken så blev jag i Torsdags erbjuden jobb som vikarie där då det fattas personal och detta tackade jag såklart ja till. Tänkte att om man får pengar så kan man väl stå ut med bråkiga och skrikiga barn? Så nu sitter man här med 2jobb och studier som skall skötas också ...
    Kategorier
Sidan 1 av 7 1 2 3 4 5 6 7 SistaSista

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB