Grattis !
tumme sög jag på tills jag var 6 eller 7... sen slutade jag med det på dagtid. dock åker den in varje natt mot min vilja grattis till kärleken
Då får man väll gratulera till kärleken. En annan har sluppit allt vad snuttefilt och napp varit på båda knoddarna, villket jag tycker var jävligt skönt. Däremot var den där tummen inte det lättaste att vänja av på dottern. Den fanns ju alltid där... Håller tummarna på en fin augusti månad så det blir lite båt åka.
Jag tror de blir långlivade också. Jag köpte 7 st till mitt stora akvarium för 2 år sedan och alla lever än.
Ser snyggt ut
Amanos är mycket bra städare och vill man inte ha en miljon räklingar så är ju dessa ypperliga att ha.
Det tror jag inte skall kolla med infödingarna på orten. Skall tydligen fött upp mycket fåglar förr, det var en riktigt bra butik för att ligga på en sådan liten ort.
Dans zoologiska är det en ny affär? Har inget minne av den från den gamla "goda" tiden
Ursprungligen postat av C.Ciklid Min morfar fotade en hel del, hade mörker rum m.m. Kanske skall man åka över och snoka om han har kvar några stenålders kameror, stativ m.m.. De där djur affärs kedjorna brukar tyvärr inte vara mycket att hurra för. Hoppas du hittat något i alla fall. Det är spännande att gå på upptäcksfärd bland gammla grejer finns ibland mycket spännande att fynda. Nej en del butiker är rätt tråkiga beror nog mest på oengagerad personal tror jag.
Min morfar fotade en hel del, hade mörker rum m.m. Kanske skall man åka över och snoka om han har kvar några stenålders kameror, stativ m.m.. De där djur affärs kedjorna brukar tyvärr inte vara mycket att hurra för. Hoppas du hittat något i alla fall.
Fast om DU grämer dig över hur det gick i tipspromenaden - hur skall de andra känna sig då Fast som sagt - du får lägga dig i hårdträning till kräftskivan så räcker det nog hela vägen
Tack tack. Ja Kjell känns som man var med grämer mig över tipspromenaden får se hur jag lyckas nästa gång. Då skall jag ha besökt zoopet före haha.
Gillar oxå att läsa bloggarna...
Va kul att du börjat blogga, jag följer alla bloggar på Zoopet och tycker oftast det är roligast att läsa.
Kul att läsa din rapport - det känns nästan som om man själv var med