Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

Kjell Fohrman

1. Duisburg + kurser avklarade + RIP Horst Kipper

Har nu haft 2 riktigt härliga akvarieveckor.
    Först en tripp ner till Diskuschampionatet i Duisburg med Annika, ansjo och MaxP. Vi hade himla kul de 5 dagar vi var därnere och förutom att kolla på mässan och att besöka 2 offentliga akvarier och 9 akvarieaffärer så hann vi också med att äta, dricka och skratta en hel del. En riktig höjdarresa - och det främst tack vare det trevliga sällskapet, tack för det och för att ni hade tålamod med mig för man rör sig ju inte så himla snabbt nuförtiden. ...
    Kategorier
    Okategoriserat
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	A.DSC_0030.jpg 
Visningar:	150 
Storlek:	587,6 KB 
Id:	38145  
  2. På gång

Nu börjar det dra ihop sig rejält. På onsdag åker jag, ansjo, Annika och MaxP ner till Duisburg-mässan och vi kommer sedan hem på tisdag.
    Det skall bli riktigt kul och jag hoppas också att jag i år också får besöka mässan och inte bara "var där"

Annars rullar det på som vanligt - nu i helgen har jag haft en Zoorf-kurs ute på Naturbrukskgymnasiet på Strömma, Sätila. Det är också trevligt och kursdeltagarna är kunniga och intresserade och då blir det kul. Det är ju ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Körförbud

Ibland blir man bara så jäkla trött. Hade ju problem med ögonen när jag fick stroken för ett år sedan. Efter den hade jag ju bl.a. en del problem med synfältet - det tog ett år (och en massa tjöt från mig innan det blev kollat) och då visat det sig att jag har stora synfältsbortfall i bägge ögonen och jag får absolut inte köra bil. Ögonläkaren bara skakade på huvudet när jag sa att jag faktiskt kört bil sedan nyår (utan att ställa till med något vare sig för mig själv eller andra).
    ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Testar

Kollar om det går att lägga upp ett foto 800 pixlar
    Kategorier
    Okategoriserat
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	C.DSC_0182.jpg 
Visningar:	76 
Storlek:	476,5 KB 
Id:	36131  
  5. Deckare - Tour de France - Vuvuzela - sveriges riktiga konung

Har försökt att hålla mig hemma nu under sommaren - dels är det ju just nu riktigt skönt väder i Sverige så det finns ju ingen anledning till att dra söderöver och dels så kommer jag ju att vara mycket bortrest till hösten och vintern. Mitt sommarnöje är annars främst att läsa deckare och det blir nästan en om dan.

Sedan blir det också en hel del TV-tittande - just nu har det varit mycket Tour de France. Inte för att jag är speciellt cykelintresserad, utan snarare för att man får se ...
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SistaSista

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB