Zoopet

Artbeskrivningar för affärer | Bli vanlig medlem | Bli Goldmedlem
Visa RSS-flöde

Kjell Fohrman

1. Gått Nytt År önskas alla bloggare

Jag kopierar (byter bara ut årtalen) det jag skrev för ett år sedan då jag skrev min förra blogg.

Själv har jag varit usel på att blogga under 2012, men däremot har ju flera andra varit desto bättre på det.

Ett stort tack till de som tagit sig tid till att blogga och kommentera bloggarna under 2012. Det har väldigt ofta varit riktigt kul att läsa.

Jag vill önska alla bloggare en riktigt god fortsättning på det nya året - må 2013 bli ett riktigt bra akvaristiskt
    ...
    Kategorier
    Okategoriserat
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	07 Miljö DSC_3173.jpg 
Visningar:	61 
Storlek:	401,0 KB 
Id:	58841   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	December 24th 2012.JPG 
Visningar:	47 
Storlek:	581,5 KB 
Id:	58842  

2. Tack för alla bloggar under 2011

Själv har jag varit usel på att blogga under 2011, men däremot har ju flera andra varit desto bättre på det.

Ett stort tack till de som tagit sig tid till att blogga och kommentera bloggarna under 2011. Det har väldigt ofta varit riktigt kul att läsa.

Jag vill önska alla bloggare en riktigt god fortsättning på det nya året - må 2012 bli ett riktigt bra akvaristiskt år
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Det är upp och ner

Himla länge sedan var det som jag skrev i bloggen.
    Får väl försöka göra en liten uppgradering även om det kanske inte har hänt så mycket.

På den akvaristiska sidan så har det hänt absolut noll med mina egna akvarier - inga nya fiskar har vare sig köpts in eller dött. Akvarierna ser lika tråkiga ut som tidigare.
    Däremot var jag i slutet av förra veckan uppe hos grossisten Akvariteknik i Filipstad. Där höll jag ihop med Charistian Brams en kurs om "Nanoakavrier och växter" ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Cypern

Jag lovade ju en del foton och lite info om Cypernsemestern.
    Nu blev det inte som så att jag la in det i min blogg utan istället så hamnade det i "Ö-tråden" i forumet - så om ni är intresserade så kolla gärna in där
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. På spåret

Detta med vinter tycker jag är skit
    Och det enda positiva med denna årstid är att min favoritTV-program - På spåret - har kört igång igen
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 1 av 11 1 2 3 4 5 6 7 ... SistaSista

Om oss | Kontakta oss

Allt innehåll är copyright © Fohrman Aquaristik AB