Kollar om det går att lägga upp ett foto 800 pixlar
Har försökt att hålla mig hemma nu under sommaren - dels är det ju just nu riktigt skönt väder i Sverige så det finns ju ingen anledning till att dra söderöver och dels så kommer jag ju att vara mycket bortrest till hösten och vintern. Mitt sommarnöje är annars främst att läsa deckare och det blir nästan en om dan. Sedan blir det också en hel del TV-tittande - just nu har det varit mycket Tour de France. Inte för att jag är speciellt cykelintresserad, utan snarare för att man får se ...
Vi hade ju en liten tipspromenad på grillfesten igår i Zoopetklubbväst - ni som vill kan ju roa er med att lägga in ert svar i ett inlägg i denna blogg (om ni gör det så kommer jag också att lägga in de korrekta svaren). Observera dock att många svar hittar man lätt på några sekunder genom att kolla på Zoopet eller Wikipedia men den chansen hade självklart de som deltog i vår "tipspromenad". Vann i vår tävling gjorde förövrigt Raskens som hade 8 rätt 1 ...
Ja jag tänker inte på petitesser som att det forsar ut olja ur havsbotten pga snikna oljebolag och regeringar, eller att folk har det för jävligt i det belägrade Gaza, eller att massvis av människor dör i krig någonstans - nej självklart tänker jag på melodifestivalen. Sverige kom ju inte ens till final Jag har faktiskt hört 20 minuter av årets melodifestival och eftersom schlager inte är min smak så tycker jag som vanligt att nästan allt var kass. Den svenska låten var inget undantag och ...
Hej pa er, Sitter just nu i pressrummet pa Interzoo. Här är enornt trevligt och det finns massor att titta pa här pa mässan. Trots att jag har gatt otroligt de 2 första dagarna sa har jag inte ännu inte ens sett 1/3 av mässans 10 hallar. Har traffat manga svenskar har och Annika brukar hanga med som barhjälp nere pa mässan - känns skönt att ha lite mindre att släpa med mig runt. Jag har ocksa fotat mycket men tiden räcker liksom inte till för att göra iordning dom och ...