Visa fullständig version : Vm Guld
andreassofus
2006-05-21, 21:32
Grattis sverige!!
välförtjänat. dom ägde den här matchen.
o nu blev man lite rikare oxå ;p
erikthur
2006-05-21, 22:01
Överraskande starkt på alla sätt och vis.
Första dubbeln tydligen - OS och VM samma år...
Grattis faktiskt från någon som sällan tittar på sporten...
:)
Kjell Fohrman
2006-05-21, 22:21
Kul:) :D - själv är jag inte direkt hockeyfan (alla reklamavbrotten under matchen ökar ju inte intresset direkt heller:mad:) men denna gång tittade jag i alla fall på hela matchen och det var kanon även om det kanske inte var så spännande
andreassofus
2006-05-21, 22:23
inte spännande?? ja satt som ett nervvrak ja ;)
men du har rätt om reklamerna kjell, väldigt jobbigt.. men det är tur att det bara är väldigt korta reklamer när de e hockey :)
men denna gång tittade jag i alla fall på hela matchen och det var kanon även om det kanske inte var så spännande
Kändes lite avslaget faktiskt, tjeckerna var aldrig nära... men grattis... ett VM-guld är alltid ett VM-guld...
Nocturna
2006-05-21, 22:31
alltid kul med guld!!
doc k så blir jag nästan lite orolig för framtiden...
för 10 år sedan hade jag suttit som klistrad vid varje vm match......
Idag så sappade jag runt o kollade på annat ingen har ens snackat om att det e hockey vm under de veckorna som varit...
nej dags o vakna till för hockey världen o härma tex fotbollen o köra vm var 4 år så blire OS o VM varrannat år precis som EM o VM i fotboll tror det skulle dra upp intresset igen samt kanske lättare att få allsmäktiga nhl o gå med på o göra ett uppehåll varrant år....
vad ere nu förtiden liksom 5 turneringar med samma lag o plus ett vm.....
men nog med gnället grattis til guldet.. o Nyllet kom HEM!!
JAAA VM GULD VM GULD VM GULD!!! skönt att de inte vart lite spännande som igår :D
sockerconny
2006-05-22, 07:25
doc k så blir jag nästan lite orolig för framtiden...
Idag så sappade jag runt o kollade på annat ingen har ens snackat om att det e hockey vm under de veckorna som varit...
nej dags o vakna till för hockey världen o härma tex fotbollen o köra vm var 4 år så blire OS o VM varrannat år precis som EM o VM i fotboll tror det skulle dra upp intresset igen samt kanske lättare att få allsmäktiga nhl o gå med på o göra ett uppehåll varrant år....
Personligen så tror jag att det största problemet med att "ingen bryr sig" att det är hockey-VM, är att det är i mitten av maj och sommaren är i det närmaste här! Dessutom är det...typ 20 dagar till fotbollsVM!!
Nej, spela för guds skull hockey-VM i Januari-Februari, mitt i säsongen!!
Hockey ska spelas på VINTERN!!
Fotboll ska spelas på SOMMAREN!!
ps. VM-guld, VM-guld, VM-guuuuld!!! :D
Grattis Tre kronor för en bra instats som ledde till guld för vårat land.
.. o Nyllet kom HEM!!
Ser fram emot Micke i MIF säsongen 06/07 :D
va? har det varit hockeyvm?
va? har det varit hockeyvm?
japp, läste om det när ja vänta på pizzan förut.
tydligen vann vi med 4-0 mot tjeckien
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.