Visa fullständig version : Champions League
smurfmats
2006-05-17, 22:56
Som vanligt startar jag tråden om Champions League finalen... :)
vad tyckte ni?
tycker synd om gunners men barca spelar vacker fotboll (dock inte sista minuterna, men jag förstår dem)
sockerconny
2006-05-17, 23:03
Tyckte det inte blev den där världsfotbollen som åtminstone jag hade väntat mig. Jag tycker ändå att det var rätt lag som vann!
Matchens lirare, åtminstone en av dom måste ju vara 2:e-målisen som kom in när Lehmann blev utvisad. Måste ju, trots två i arslet, vara en av hans bästa matcher i Gunnerströjan!
Ljungberg: Ja..som vanligt primadonna/lätta fall, men ack så nyttig i Arsenal! Vilken grovarbetare...som vanligt!
Henke: Super-sub!! Två assist. Nog sagt!!:)
smurfmats
2006-05-17, 23:06
det har du rätt i... var ganska upphaussat i media, men jag förstår ju det, arsenal mot barcelona är inte fy skam....
puyol såg mäkta stolt ut innan han tog emot bucklan...
sockerconny
2006-05-17, 23:10
Katalan som han är så är det nog inte så konstigt!!!
Om vi säger så här: En del av Katalanerna/Barcafansen tillber nog sin lokala gud Carlos Puyol på daglig basis ett tag framöver!!! :)
Håller på arsenal sedan jag var åtta år så de känns trist...
Tyckte dom spelade grymt bra med tanke på att de var en spelare mindre hela matchen!
Tycker Barcas andra mål var lite "skitmål", även om det var riktigt snyggt så var det ju en hel del tur med i det också...
Kul för Henke att få avsluta så iaf! Ljungberg får sin nästa år:D
Brukar väl visserligen vara så. Även om båda lagen spelar bra så är det laget som har marginalerna och turen med sig som vinner.
det underlättar ha domaren med sig och spela 10 mot 11 både mot chelsea och arsenal.
det underlättar ha domaren med sig och spela 10 mot 11 både mot chelsea och arsenal.
Inte var väl dom utvisningarna så mycket att snacka om??
Utvisningen var helt riktig, kanske kunde dom gett barca mål och varnat lehamnn ist.. Men det var värkligen ingen feldömd straff inte.
Henke, son of god.
Utvisningen var helt riktig, kanske kunde dom gett barca mål och varnat lehamnn ist.. Men det var värkligen ingen feldömd straff inte.
Henke, son of god.
dom fick ingen straff.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.