Visa fullständig version : Vit på hjälarna
Vad kan det vara för sjukdom som min lilla firre kan ha fått, han har blivigt vit på hjälarna och det vita har börjat sträcka sig ner mot bukfenan, i övrigt inga andra tecken på sjukdom.
Kan inte lägga in bilder men om ni känner igen vad det är jag pratar om snälla svara i så fall.
Vad kan det vara för sjukdom som min lilla firre kan ha fått, han har blivigt vit på hjälarna och det vita har börjat sträcka sig ner mot bukfenan, i övrigt inga andra tecken på sjukdom.
Bild på fisken (http://spaces.msn.com/members/jamtland/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWlj cm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5FZG l0TW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_albumid=cns!1pJDnDiOzwjvzdawQyvjhY hQ!120&_c11_PhotoAlbum_spaReturnToFull=1&_c11_PhotoAlbum_spaProcess=1&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1)
Jag får inte fram någon bild.
Kan inte lägga in bilder men om ni känner igen vad det är jag pratar om snälla svara i så fall.
kan lägga upp bilder på www.photobucket.com och lägga en länk här till den.
kan även ta en titt under sjukdomar i min signatur
Tack, för all hjälp men när jag pratade med en på fiskaffären så sa han att det var pigment förändringar och att det inte var någon sjukdom.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.