handdator

Visa fullständig version : Vit på hjälarna

nikzak
2006-01-03, 20:54
Vad kan det vara för sjukdom som min lilla firre kan ha fått, han har blivigt vit på hjälarna och det vita har börjat sträcka sig ner mot bukfenan, i övrigt inga andra tecken på sjukdom.

Kan inte lägga in bilder men om ni känner igen vad det är jag pratar om snälla svara i så fall.

Bucket
2006-01-03, 21:31
Vad kan det vara för sjukdom som min lilla firre kan ha fått, han har blivigt vit på hjälarna och det vita har börjat sträcka sig ner mot bukfenan, i övrigt inga andra tecken på sjukdom.

Bild på fisken (http://spaces.msn.com/members/jamtland/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWlj cm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5FZG l0TW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_albumid=cns!1pJDnDiOzwjvzdawQyvjhY hQ!120&_c11_PhotoAlbum_spaReturnToFull=1&_c11_PhotoAlbum_spaProcess=1&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1)

Jag får inte fram någon bild.

Raven
2006-01-03, 22:58
Kan inte lägga in bilder men om ni känner igen vad det är jag pratar om snälla svara i så fall.

kan lägga upp bilder på www.photobucket.com och lägga en länk här till den.

kan även ta en titt under sjukdomar i min signatur

nikzak
2006-01-04, 18:50
Tack, för all hjälp men när jag pratade med en på fiskaffären så sa han att det var pigment förändringar och att det inte var någon sjukdom.