Visa fullständig version : Inget inlägg här? Får väll posta då :)
Patrik_Tq
2005-01-04, 10:33
Här är lite bilder på vår dyrgrip till kisse :)
http://patrik-tq.mine.nu/
Kjell Fohrman
2005-01-04, 10:52
Du kan gärna posta ett inlägg även om det tidigare fanns 70 trådar och 932 inlägg i denna tråd;)
Å så söt misse... hade du varit Gold-medlem så hade du ju kunnat lägga in bilden direkt i meddelandet.... eller kanske ha dyrgripen som avatarbild som jag har... Till vänster sitter alltså Allis i sin "grässkål" och kontemplerar livet som innekatt. Det måste vara tufft för en misse att vara galen i gräs. :D
Patrik_Tq
2005-01-04, 11:06
Du kan gärna posta ett inlägg även om det tidigare fanns 70 trådar och 932 inlägg i denna tråd;)
Det "gills" inte för dom är borta ;)
Kjell Fohrman
2005-01-04, 11:11
Nyfödda kattungar ser visserligen dåligt - men du:D
Det "gills" inte för dom är borta ;)
Patrik_Tq
2005-01-04, 11:14
[QUOTE=Kjell Fohrman]Nyfödda kattungar ser visserligen dåligt - men du:D
Vad har jag nu missat? trådarna finns väll inte kvar?
Enda som finns är ju statsen på sidan hur många det funnits tidigare hehe
Du kan gärna posta ett inlägg även om det tidigare fanns 70 trådar och 932 inlägg i denna tråd;)Känns som dèja vu... tydligen inte bara jag som upplever att det är ologiskt att kunna sortera ut inlägg på flera sätt...
Kjell Fohrman
2005-01-04, 11:15
Lägga bilder i tråden går bra utan att va gold medlem ju.
Bara pga felaktig inställning - så gläd dig de sekunder som ditt foto fick ligga kvar:rolleyes:
Klicka på http://www.zpet.se/forum/forumdisplay.php?f=136
och leta upp rutan Visningsalternativ.
Patrik_Tq
2005-01-04, 11:30
Lägga bilder i tråden går bra utan att va gold medlem ju.
Bara pga felaktig inställning - så gläd dig de sekunder som ditt foto fick ligga kvar:rolleyes:
*asg* så ni tokade till det hehe
Patrik_Tq
2005-01-04, 11:32
Klicka på http://www.zpet.se/forum/forumdisplay.php?f=136
och leta upp rutan Visningsalternativ.
Nämen titta där fanns dom ju hehe
Alltid lär man sig nå nytt här i livet, tack för hjälpen :)
Chefp147
2005-04-14, 23:06
Kan inte hitta var jag postar mitt inlägg. Skulle vilja posta ett inlägg men fattar inte hur man gör!
Tack
Kan inte hitta var jag postar mitt inlägg. Skulle vilja posta ett inlägg men fattar inte hur man gör!
Tack
Du kan lägga in ditt inlägg under "Vilken kategori" så hjälper Kjell dig att flytta det till rätt rubrik.
Hoppas det hjälpte annars får du förklara lite närmare vad du menar.
Vilken fantastiskt fin katt!
Patrik_Tq
2005-04-17, 10:10
Vilken fantastiskt fin katt!
Tack :)
C.Ciklid
2005-04-18, 08:16
Myspysig kisse!!! Har själv haft "bondkatter" men har tyvärr blit pälsdjursalerg. :( Får nöja mig med fiskarna och ormen..
//Camilla