Visa fullständig version : Kurser i Stockholm?
Är det någon som vet om det brukar hållas några akvarie kurser i Stockholm?
FISK LOVERS
Kjell Fohrman
2002-03-13, 15:43
Hej igen,
Menar du i någon akvarieförening, eller?
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Intreserad av alla sortes kurser. Man ska ju bli klok av fisk har jag hört. hahaha
FISK LOVERS
Kjell Fohrman
2002-03-15, 16:38
Hej Rödlöga,
Det bästa är väl att kolla med akvarieföreningarna i Stockholm (gå in på "Akvarieföreningar" i vänsterspalten på första sidan) om de har några kurser, här i Göteborg har t.ex. Göteborgs Akvarieförening en just nu.
Sen finns det ju kurser för fackfolk, t.ex. Zoorfs, men dessa kostar det en hel del att gå på och är väl mer till för affärer och större odlare, där myndigheterna kräver en utbildning.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Hej Rödlöga,
Det bästa är väl att kolla med akvarieföreningarna i Stockholm (gå in på "Akvarieföreningar" i vänsterspalten på första sidan) om de har några kurser.
Akvaristiska hälsningar
KjellÄr det någon i Stockholm som vet om någon förening eller utan för förening som ska annordna någon kurs i Akvariehobbyn?
Kurs och kurs... Bollmora Akvarieklubb har 10 månadsmöten varje år, och varje möte innehåller ett föredrag från en duktig akvarist. Det finns ingen kursplan, men på de tre år som jag har varit med har jag lärt mig enormt mycket av de föredragshållare som kommit. Bollmora akvarieklubb har en mycket hög nivå på sina föredragshållare och många av de "allra största" inom svensk och nordisk akvaristik har varit förbi och lärt oss medlemmar om en rad olika saker.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.